Glasslee

榛屬堅果的漿果時代

"媽咪媽咪,行快D啦,我要睇新娘子吖~"
"係啦係啦急咩嘖甘多花車車仲系度,急乜也咧。"
"——嘿啊,啊甘岩啊陳嬸,今日好日,帶囡囡來睇新娘啊。"
"系囖,冧唔到啊哈,真系話甘快又甘多年了喔,當初個個禮拜睇到渠地拖住手仔甘行翻來。哎,不知幾烟韌,呵哈。"
"重要攬攬錫錫一大輪,真系鬼死甘冤氣啊哎。"
"仲有次啊,唔知你有某見到,個男仔要送花比個女仔,冧我地後生時邊有甘嘢噶嘖。吓,講開又講,我地陣時高中拍拖有幾多個最後行埋一齊嗰?"
"家下咪好囖,個男仔又學業事業有成囖,女仔又甘靚女,兩個都甘長情,真系羨慕死人啦。"
"——媽咪媽咪,新娘子出來啦!!——"

我想,這是我聽說過最美好的愛情故事了。

你問我2014的願望,這可是早就想過的了。

评论
©Glasslee | Powered by LOFTER